De Gids
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FF Voorstellen, Ik ben Mirjam (Surprise)

Ga naar beneden

FF Voorstellen, Ik ben Mirjam (Surprise) Empty FF Voorstellen, Ik ben Mirjam (Surprise)

Bericht  Mirjam wo jan 07, 2009 8:32 pm

Ik weet wel, dat ik dit ook al had gedaan op het vorige forum, maar nou en.
Ik ben dus Mirjam, intussen mocht ik 17 worden, en daar heb ik ook voor gekozen.
Hobby's zijn; Muziek (luisteren, maken, schrijven), Allerlei events bezoeken, Friends meeten (film kijken), Dromen over mijn toekomst (haha), computeren (forummen, MSN'en).
Gadgets: MacBook, Sony MP4, Sony Ericsson K750i (en nog een andere Sony, maar dat beeldscherm is kapot gegaan).
Het lijkt me erg leuk om later aanbiddingsleidster te worden, maar daar moet ik nog wel erg veel voor leren (gitaar en zang). Het idee gewoon dat jij mensen aanspoort om te aanbidden, en dat jij als muzikant gewoon de mensen in die aanbidding leidt, en met ze mee doet. Ik zou dan zelf liedjes schrijven (hopelijk raakt de tekst de mensen), en er daar misschien een paar van zingen, maar ook mixen met bestaande worshipsongs (neem een voorbeeld aan bijvoorveeld Matthijn Buwalda). Het is niet perse mijn bedoeling om hele zalen vol te hebben, maar juist klein en intiem lijkt me heel tof, al lijken me die volle zalen ook wel wat.
Dick vond dat ik mee moest spelen (wat ik kon) in de GIDS af en toe, en ik heb gezegd dat ik dat ging doen. Vind het wel spannend, maar het lijkt me een goede voorbereiding voor dat wat misschien komen gaat.
Nu zit ik in de de 4de van HAVO op het Greijdanus, maar na mijn eindexamen hoop ik naar een bijbelschool te gaan (liever niet intern) of CanZion (wat nog opgezet moet worden en waar je leert aanbiddingsleid(st)er te worden). Het lijkt me gaaf om gevormd te worden door deze dingen.
Ik vind met God bezig zijn heel cool, maar ik weet niet erg goed hoe ik dat allemaal vorm moet geven, maar ik ga, denk ik, eerst maar eens bezig met het fundament goed en stevig op te bouwen, dan komt de rest ook wel. Mijn plan is om de dag te beginnen met bijbel en gebed (wat wordt genoemd stille tijd), maar dat is het al heel lang, en het lukt me maar niet. Maar daar moet echt verandering in komen. Ik wil ook duidelijk onderscheid gaan maken tussen goed en slecht, wat ik wel en niet moet doen, dus een echte bekering. En mijn doop opnieuw beleven, (dus niet opnieuw laten dopen, maar opnieuw beleven). Dit is best wel behoorlijk 'persoonlijk' zeg maar. Maar dan weten jullie daar van. En ik weet niet hoe lang ik dit vol ga houden, wat ik net allemaal gezegd heb, maar ik ben nu best hoopvol, dat het allemaal wel ok komt. Nou, volgende onderwerp.
Eten: is lekker, Razz het liefst eet ik bij de Mac, Pizza, Patat, Lasagna, zuurkool (jaja), boerenkool (dan moet er wel behoorlijk wat jus overheen, anders heeft het niet zoveel smaak vind ik), Spaghetti (maar wel met lekkere saus, niet zo'n vieze mix Razz )..
Ik ga graag naar Soul Survivor (wat nu nog maar 15 weken duurt)!!
En, binnenkort heb ik werk binnen een Call Centre (Christal) hier bel ik mensen op namens goede doelen (zoals; Compassion, EO, etc.)..
Op dit moment, ga ik naar de GIDS (wisten jullie nog niet he?) en ik ben van plan om daar te blijven, totdat ik van allerlei dingen heb geleerd daar, en ik weer verder kan naar een andere kerk, ofzo.. Maar dat duurt allemaal nog wel een poosje! Very Happy
Ik vind echt dat ik een voorbeeld kan nemen aan Dick, als ik hem 'aan het werk zie' denk ik; WOW. En eigenlijk kijk je, als je naar Dick kijkt naar Jezus (op geloofsgebied zegmaar). So, thanks to You, Lord! Smile
Nou, volgens mij heb ik behoorlijk veel gehakkelt en getakkelt, maar ik ga er nu een eind aan breien, anders gaat niemand dit meer lezen omdat het zo lang is. Ik ben nu trouwens de enige die lid is van dit forum Razz . Ik ga jullie maar snel laten weten over this one!

God Bless!
Walk With God!
Gezegend nieuwjaar!
En tot zienekes, lui! Wink
Mirjam
Mirjam
Yes, Addicted

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 07-01-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwolle

http://jijap.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum